Milyen marketing kampány fogja elindítani a vállalkozásom?


Milyen marketing kampány fogja elindítani a vállalkozásom?
Ez az a pillanat amikor a marketing kampányod célt téveszt!

Avagy Marketing kampány kisvállalkozásoknak!

Ha te már tényleg megpróbáltál mindent, mégsem indult be az üzlet annak csak egy oka lehet! Mégpedig az, hogy mégsem próbáltál meg mindent!

Mit gondolsz?

Mekkora az a célközönség akinek már érdemes lenne hirdetned?
Történt egyszer, hogy Józsi nagy vállalkozásba fogott. Kigondolta a tökéletes Webáruház receptjét. Csinált egy Facebook oldalt, óriási nyereményekkel kecsegtető nyereményjátékokat tervezett, hirdetett a tévében, profi továbbajánlói rendszert tervezett. Szóval mindent kitalált!

Minden készen állt már, és akkor….

..nem történt semmi. Jöttek ugyan a megrendelések, de messze elmaradtak a várakozásoktól. A reklámra szánt keret szépen lassan elfogyott. A továbbajánlói rendszert senki nem használta. A vállalkozás pedig szépen lassan becsődölt.

Hol történt hiba?

Ha minden ki volt dolgozva, miről feledkezett meg Józsi?

A vásárlóról! Józsi elfelejtette megkérdezni érdekel e valakit a terméke, sőt azt is elfelejtette hogy ki lehet az akit érdekel!

  • Nem tudta, hogy érdemes meghatároznia egy célközönséget!
  • Nem tudta milyen eszközöket használhat
  • Nem tudta, hogy érdemes kicsit másképpen tervezni azt a marketing kampányt, mint mások
  • Nem tudta, hogy az Ő üzlete másféle kommunikációt követel meg mint a többi.

Megtevezte ugyan a marketing kampány minden lépését, de inkább csak úgy fejben rakta össze. Nem győződött meg róla, hogy működni is fog e majd a terve!

Te hogy védekezhetsz ez ellen?

Ha van weboldalad, Facebook oldalad, vagy bármilyen aktív felületed, óriási lehetőségek vannak a kezedben, csak egyenlőre még nem tudod hogyan is használhatnád ezt ki.

Mérj, Tesztelj, Csináld újra.

Mérni sok mindent tudsz a weboldaladon, de nem biztos, hogy jó mérőszámokat használsz! Hogy mit érdemes figyelni? Tudd meg mire van igénye a látogatóidnak. Mit keresnek az oldaladon? Van-e olyan igényük amire nem találnak megoldást nálad? A keresőoptimalizálás során sok információra fény derülhet. Lehet hogy van naponta 50 új látogatód egy adott kulcsszóra, de nem biztos hogy az neked releváns.

Józsi webáruházát sokan felkeresték, nagy részük pedig a Google-ből jött.

Tegyük fel hogy Józsi laptopalkatrészt árult, de látogatói működő laptopot kerestek. Ott volt a potenciál, de mivel nem ismerte fel az igazi igényt, nem tudta kiaknázni a legjobb lehetőségeket sem.

Józsi persze nem valós személy, de azt hiszem sokan felismerik. Hogy van e kiút egy ilyen helyzetből? Van, csak okosabbnak kell lenni!

Te Tudod hogy mérheted fel leggyorsabban és legolcsóbban az igényeket? Keress fel és segítek!


Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.