Miért használd az online marketing erejét, ha kisvállalkozó vagy?


Miért használd az online marketing erejét, ha kisvállalkozó vagy?
Nekem ez jut eszembe, amikor arra gondolok mire használd az online marketinget.

A válasz a kérdésre nagyon egyszerű és néhány sorban összefoglalható. Az online marketing egy olyan erőteljes eszköz lehet ami megmozdítja a vállalkozásod! Azért mert:

  • olcsó
  • mert belátható időn belül megtérül
  • mert új távlatokat nyithat
  • mert a konkurenciád már használja

Ha online marketinggel akarsz új ügyfeleket szerezni változtatni kell a magyar kisvállalkozókra általában jellemző paradigmákon. Ezeket nevelik a vállalkozók fejébe, de az igazság az, hogy egyre kevésbé hatékony az agresszív értékesítés, inkább szerezz barátokat!

Persze azért emeljük ki hogy tipikusan kisvállalkozásokról beszélünk, tehát ha te olyan területen tevékenykedsz ahol ennek nincs helye, például gazdasággal kapcsolatos területek, akkor rád kicsit más szabályok vonatkozhatnak.

Ha terméket akarsz eladni, ne úgy gondolj az online marketing eszközeire, mint egy szórólapra. Ha csak annyi energiát fektetsz a dologba, hogy eladj valamit, ne számíts tartós eredményekre.

Fontos még azt is észben tartanod, hogy az igazi sikerhez szükséges minél több csatornát kihasználnod! Bizonyos esetekben ugyan működhet az, hogy csak Facebook-on hirdetsz, de összességében ez már kevés. Variáld a lehetőségeket: keresőoptimalizálj, növeld a hírlevél-feliratkozóid számát, publikálj a termékeiddel kapcsolatos írásokat és hasonlók.

Ha szolgáltatást akarsz értékesíteni, akkor különösen fontos a bizalom felépítése. Te juss a vevőid eszébe először ha szükségük van a szolgáltatásodra!

Szóval az egész írás lényege az, hogy azért használd az online marketinget, hogy növeld az érdeklődők számát!

 


Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.