Keresőoptimalizálás, SEO szolgáltatás


A keresőoptimalizálás rendkívül összetett és időigényes feladat. A fontossága azonban megkérdőjelezhetetlen. Ma egy vállalkozásnak, aki az interneten is boldogulni akar, létszükséglete az, hogy megtalálják a lehetséges ügyfelei.

A keresőoptimalizálást nevezik még SEO-nak (Search Engine Optimization) is. A folyamata általában összetett, több szakterület ismerete is szükséges hozzá.

Mit kell csinálni a keresőoptimalizálás során?

Optimalizálni kell a honlap felépítését. A legalapvetőbb lépés ugyanis magának a weboldalnak a szerkezeti átalakítása. Ez különböző rendszerek esetében különböző nehézségű feladatot jelent. Egy tartalomkezelő rendszer, mint például a WordPress optimalizálása valószínűleg megoldható néhány bővítmény segítségével, minimális kódolással, azonban egy egyedi fejlesztés sokszor megkívánja, hogy belenyúljunk a honlap forráskódjába!

keresőoptimalizálás
Ezek a 2016.05.18-i legnépszerűbb találatok a keresőoptimalizálás kifejezésre

Hogy miért kell a kódot módosítani a keresőoptimalizáláshoz?

Mert a Google előnyben részesíti azokat az oldalakat, amelyek:

  1. Gyorsan betöltődnek
  2. Jól működnek mobilon és hagyományos megjelenítőn is
  3. Az oldalon tárolt információk könnyen érthetőek a keresőrobotok számára

 

Elemezni kell. Az elemzések a keresőoptimalizálás során kulcsfontosságúak, hiszen fel kell deríteni a honlap témájához tartozó leginkább odaillő kulcsszavakat, fel kell mérni mik az eddigi eredmények, hol, és hogyan teljesít a weboldal aktuálisan. Persze van még egy fontos dolog, mégpedig az, hogy a látogató miután megérkezett a keresőből, mit tesz? Megtalálta amit akart, vagy valami egészen más érdekelte volna? Ehhez hasonló kérdésekre kell egyértelmű válaszokat találni, amiben a statisztikák sokat segítenek.

Marketingezni kell! Hiszen nem mindegy hogy a bejövő látogató, mit fog látni. Az egész keresőoptimalizálás felesleges volt, ha ésszerűtlenül használjuk. Gondoskodni kell róla hogy a látogató valóban azt kapja amit keres, hogy szívesen visszajöjjön, és hogy kellemes élménnyel távozzon.

Na és Facebook-ozni kell?

Mindenképpen érdemes, hiszen a közösségi oldalak forrásai lehetnek a látogatóknak, illetve a Google is figyelembe veszi szempontként.

Itt azonban érdemes visszakanyarodni az előző ponthoz. Ugyanis,

ha a látogatónk kellemes élményt kapott a honlaptól => nagy valószínűséggel tudatni is fogja azt az ismerőseivel, mondjuk a Facebook-on => ez nagyobb aktivitást jelent a közösségi oldalakon =>ami által jobb helyezést fogunk elérni a keresőben.

Tehát lényeges az is hogy gondoskodjunk róla hogy az érdeklődő kapjon eszközt ahhoz hogy ezt megtehesse!

Érdemes tisztában lenni azzal is, mi az ami mozgatja az internetet. Honnan, hogyan, miért és milyen látogatókra számíthatunk? Milyen látogatókat szeretnénk magunkhoz vonzani? Mi foglalkoztatja őket?

A keresőoptimalizálás kifejezetten az a terület, ami folyamatosan fejlődik. Egy nap alatt is megváltozhatnak a szempontok. Egyvalami azonban fix. A keresők célja nem más, mint hogy a keresett szóra a legmegfelelőbb, legkielégítőbb választ kapjuk!

A keresőoptimalizálás ára

A keresőoptimalizálás ára egy nehezen meghatározható összeget jelent. Léteznek csomagajánlatok, amik fix szolgáltatásokat adnak, de általában ezek csak egy részét képezik a teljes SEO eszköztárnak. Fontos tisztázni, hogy egy komplett weboldal elemzés is komoly feladat, ami munka és időigényes. Viszont többszörösen megtérül!

A keresőoptimalizálás egy óriási terület, és minden weboldal más. Más a témája, más a célközönsége. Elképzelhető hogy a Te esetedben egészen más módszerre van szükség mint a megszokott.

Az árak tehát változóak, egyben azonban biztosak lehetünk! Ha magasabb ajánlatot kapunk, valószínűleg nehéz területen tevékenykedünk, ahol sok a versenytárs, aki már meglépte a keresőoptimalizálást!

Ha többet szeretnél tudni a keresőoptimalizálás áráról, akkor küldd el nekem a weboldalad címét, és írd meg pár szóban mire szeretnél optimalizálni. Ennek alapján már pontosabb összeget is tudok mondani.